Fungsi Utama :
1. Mengenal pasti isu-isu dan proses utama dalam penyampaian perkhidmatan kepada warga USM.
2. Menyediakan cadangan pelan tindakan jangka pendek dan sederhana untuk penambahbaikan menyeluruh.
3. Membentangkan cadangan transformasi penyampaian perkhidmatan USM.
4. Mengkaji dasar-dasar perkhidmatan di Universiti Sains Malaysia secara keseluruhan.
5. Merangka dan melaksanakan program-program khusus bagi meningkatkan kecekapan penyampaian perkhidmatan.
6. Mengenal pasti isu-isu yang berkaitan dengan governan dan amalan terbaik yang boleh dilaksanakan di universiti.
Pautan Pantas
Hubungi Kami
Pejabat Pendaftar, Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Bahagian Pengurusan Akademik
dan Bahagian Pengurusan Maklumat & ICT
Aras 5, Bangunan Canselori, Universiti Sains Malaysia,11800 Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang
Tel: 046533888 ext. 3111/2416/2403 | Fax: 04-6581718